Jest potrzebny.
Ale z tymi władzami (miasta i powiatu) nie ma na to szans.
A tak w ogóle to jakiś czas temu powinien zostać ogłoszony przetarg na przebudowę Roosvelta. Za chwilę zabiorą nam pieniądze na tą inwestycję. Takie to piotrkowskie:(
Kiedyś przed tym przejazdem stałem ponad 20 minut. Więc udrożnienie ruchu jest jak najbardziej wskazane. Czasem stoi się po 5-10 minutek....a czas to pieniądz.
Gdzie jaki tunel, Peuk by nie dał rady takiego czegoś wybudować, to technicznie dla nich zbyt trudne. Wiadomo, że w tym mieście buduje tylko Peuk.
Przejazd kolejowy w Skierniewicach. Cyt." Wartość inwestycji to 37,1 mln zł. Kwotę w 34,49 mln zł przekazuje miasto. Połowa będzie pochodzić z subwencji przyznanej przez Ministerstwo Infrastruktury. PLK dołożą ok. 2,62 mln zł. Planowane zakończenie wszystkich prac to grudzień 2022 r." /za skierniewice nasze miasto pl. /Ale miasto koło tej inwestycji ...."chodziło" A było tak jak na Roosevelta.
oczywiście że potrzebny i na Roosevelta i na Słowackiego. Ale nie doczekamy się póki obecny prezydent nie odejdzie
Najlepsze jest to że stoi po kilkadziesiąt aut po dwóch stronach przejazdu a tam wielki, towarowy skład zatrzymuje się przed nastawnią jako taksówka bo ktoś z tego wysiada lub jako poczta bo coś jakiś "rozkaz" podają na kiju maszyniście. Technika w PKP zatrzymała się w latach siedemdziesiątych ubiegłego wieku.A ludzie stoją po pracy aż jaśnie państwo otworzą szlabany po trzydziestu minutach
Ewidentnie ktoś pragnie mieć tunel w Piotrkowie. Niedawno pomysł taki dotyczył przejazdu na Slowackiego. Na Rolniczej też są MEGA korki.
Mam propozycje: przenieśmy cały ruch do podziemnych tuneli...
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!